tirsdag, marts 26, 2019

Sikke et chok

I går morges klokken 6 hørte vi en serie af øredøvende eksplosioner. Lyden kom fra et sted i nærheden af os, og det var virkelig ubehageligt ikke at vide, hvor og hvad det var. Lidt senere kunne man læse i Frederiksborg Amts Avis, at en campingvogn på Bokildegårds Camping var eksploderet med et lager af ulovligt fyrværkeri, og det havde sat ild til andre campingvogne. Da jeg gik tur om eftermiddagen var der stadig en hær af politi, ammunitionseksperter og brandfolk.

I dag har jeg gødet vores græsplæner med Animix. Det er granuleret og lugtfri hønsegødning. Græsset vokser nu - jeg tror, det er det rigtige tidspunkt at gøde, så vi kan slippe af med mosset.

Jeg er ved at læse en bog, som jeg kan varmt kan anbefale. Det er Susse Wolds erindringsbog 'Bevægelse'. Her fortæller hun om ting, som har givet hende grænseoverskridende oplevelser.

Billedet er fra slotsparken ved Frederiksborg Slot i Hillerød, hvor jeg holder meget af at gå tur.