søndag, september 14, 2008

Godmorgen

Det haver så nyeligen regnet ...
I nat havde jeg svært ved at at sove, og jeg gik mig en tur i haven i fuldmånens skær! Det var fantastisk smukt! Og jeg fik læst 50 sider mere i Isabella Miehe-Renards ’På’, som jeg varm vil anbefale, hvis man er interesseret i, hvordan tv opleves at arbejde med fra den anden side. Hun skriver medrivende, og jeg har fået indblik i anmelderes nådesløshed og værter, der bliver hængt til tørre.

I går fik jeg slidt grundigt på en ny cd - Brødrene Olsens nyudgivne ’Respect’. Selv om jeg er fan af dem, må jeg modvilligt tilstå, at jeg ikke synes, den lever op til deres standard. Det lyder uoplagt og lidt tankstations-agtigt. Men selvfølgelig, hvis man som jeg har et blødt punkt for dem, tager man alt med. I øvrigt synger Cliff Richard med på et af numrene.

God søndag til jer derude :-)