onsdag, september 10, 2008

Tak

Kære blogvenner! Tusind tak for jeres varmende ord.

Jeg er lige kommet hjem og er meget træt. Min far havde ikke sovet i nat, fordi hans hjerte var løbet løbsk. Vi fik talt om hans symptomer og lavet en dosmerseddel - heldigvis fik vi en tid i eftermiddag hos hans læge. Blodtryk og hjertelyd var ok, men der skal nu tages en masse blodprøver, og han skal til undersøgelse på sygehuset. Det er svært at støtte, når man ikke har en dybdegående viden om hjertesygdom, diabetes, gigt, ekstrasystoler - og især: Hvad kan man egentlig forvente af hjælp fra kommunen? Kan man bare ringe om natten til vagtcentralen, hvis man tror, at ens sidste time er nær? Jeg ved det ikke, og de få gange jeg har talt med dem, har jeg kun følt mig uendelig meget til besvær.

Jeg når ikke rundt og kigge hos jer i dag, selv om jeg gerne ville, jeg er simpelthen brugt op. Men tak fordi I er her.