fredag, juli 10, 2009

Nyhavn

Nyhavn
I dag skal jeg se to tidligere kolleger for første gang i mange år - vi har sat hinanden stævne i Nyhavn, og nu har vejret bare at blive godt! Jeg glæder mig meget. De har begge to været lydteknikere, lige som mig, men fandt andre græsgange med knapt så belastende arbejdstider. Vagtskemaer og skiftehold er ikke let at kombinere med at have en familie. Men gudskelov har jeg da heller ikke selv skiftende vagter længere - det var ganske forfærdeligt.

Da jeg ikke er gode venner med parkeringskældre og -huse, har jeg tænkt mig at tage toget fra Lyngby. Jeg kan huske sidst, jeg skulle parkere i parkeringskælderen under Israels Plads flere etager under gadeniveau - og jeg siger bare: Det gør jeg aldrig igen! Den skakt, man går op igennem, var lige til en gyserfilm af værste skuffe - næ, så hellere toget!

Hvis jeg står af på Østerport, kommer jeg fordi dette smukke bygningsværk.

Rigtig god fredag til jer, der læser med :-)

Marmorkirken