lørdag, september 19, 2009

Lørdag i farver

Den dejligste blomst
Godmorgen! Ih hvor jeg glæder mig til en lang weekend - min arbejdsdag i går havde nær taget livet af mig med opgaver, jeg ikke kunne nå. Klokken 10 havnede en kæmpe bunke på mit bord, der skulle være ordnet inden to timer - men jeg gik ikke i panik og er lidt stolt. Ringede bare stille og roligt og sagde, at det ikke kunne lade sig gøre og forklarede hvorfor. Journalisten blev sur, men det er jo hans problem. Stress og andres forventninger er noget, som det har taget mig en del år at håndtere, men nu tror jeg, jeg er ved at have lært det.

I dag skal vi være sammen med gode venner, og jeg vil glemme alt om krav og umulige deadlines. Jeg vil nyde og bare suge weekenden ind. Lave noget af alt det, jeg ikke når til hverdag.

Hvad skal du lave i dag?