fredag, juni 08, 2012

Blogtræf på Frilandsmuseet 14/7 kl. 13


Er der stemning for et blogtræf på Frilandsmuseet? Hvis der er, vil jeg foreslå en picnic lørdag den 14/7 kl. 13, hvor vi hver især tager madkurv med. Sidste sommer holdt Kong Mor et meget vellykket blogtræf netop her, og det synes jeg, vi skal gentage. Hvis det skulle blive regnvejr, aflyser vi selvfølgelig.

Jeg gik en lille tur på Frilandsmuseet i går, hvor jeg var i Lyngby for at se kunsthåndværkermarkedet foran Lyngby Rådhus.

Update klokken 14.30: Jeg har fået flere Facebook-beskeder, og indtil videre ser det ud til, at vi bliver: Jens, Gitte Rav og Krat og Gustav, Britt, Jeanette/Prikker i luften og Finn, Kisser, Kong Mor, Sidse, Karens kaos, Madame og Monsieur. Men mange flere er selvfølgelig hjertelig velkomne!

Update lørdag 10.45: Og et måske fra Marianne DIY, Mia Folkmann, Lisbet *LLL & Co.*, Anette Akogv, Bente Hoffmann, Charlotte Thaarup, Helle Belladotte og Mit lille Paradis ...