lørdag, juni 09, 2012

Kunsthåndværkermarked m.m.


Jeg begyndte med et besøg på mine forældres grav på Lyngby Parkkirkegård, selv om jeg ikke har det helt godt med kirkegårde. Derefter et kort besøg i Tiger, og jeg kom ud med tre par briller til 20 kroner parret. Briller bør ligge strategisk rigtige steder, så der altid er et par i nærheden – i bilen, i køkkenet, i stuen osv… ;-)

Men turens egentlige mål var Lyngby Torv og kunsthåndværkermarkedet, som jeg havde læst om i avisen. Det måtte jeg bare opleve! I dagene 7. til 9. juni havde Danske Kunsthåndværkere nemlig marked med et bredt udvalg af kunsthåndværk i høj kvalitet lavet af professionelle fra hele landet og det sydlige Sverige. K2800 var arrangeret i samarbejde med Lyngby-Taarbæk Kommune, og her kan du se borgmesteren himself gå rundt og hilse på med sin fine borgmesterkæde.











Hvis du er interesseret, kan du her se, hvem der udstillede.