søndag, juni 02, 2019

'Alle går rundt og forelsker sig'


Vi var i Tivoli i går aftes. Jeg havde nemlig fået billetter til 'Alle går rundt og forelsker sig' - en koncert med musik af Kai Normann Andersen sunget, fortalt og fortolket med humor og varme af skuespillerne Cecilie Stenspil og Troels Lyby. Det er musik, som mine forældre holdt af, og som min far spillede på klaveret. Jeg er mange gange som barn faldet i søvn til 'Du gamle måne' :-)

Cecilie har jeg kendt, fra hun blev født. Jeg gik nemlig til fødselsforberedelse med hendes mor, som jeg ser stadigvæk.

Vi fik lidt lækkert at spise i Tivoli Food Hall, som er en række små spisesteder placeret i stader med et fælles spiseområde med udkig til haven. Hele Tivoli er fyldt med smukke, blomstrende rododendronbuske i øjeblikket. Vi nåede op på at gå 9.500 skridt. Der er sport i at nå højt op :-)

Jeg er åbenbart lidt bagud, for jeg gjorde store øjne, da kunden foran mig i Kvickly betalte via sit armbåndsur. Hun havde åbenbart et smartwatch - sådan et har jeg aldrig før set blive brugt.