søndag, august 15, 2021

Sorg og glæde

Det har været en mærkelig uge med både sorg og glæde.

Min veninde siden teenagetiden har mistet sin datter. En hjernetumor tog på få år livet af hende, og det er næsten ikke til at bære, at hun ikke skal se sin 7-årige datter vokse op. Vi har været til bisættelse. 
Livet går jo videre, og man må fokusere på de levende venner. Jeg har været til mit årlige møde med min mødregruppe. Selv om vores børn er voksne, ses vi stadig og har stor glæde af at følge med i hinanden liv. Jeg har også mødtes med en klassekammerat på Frilandsmuseet.  

 Og så har jeg været på loppemarked i Charlottenlund og kom hjem med en Blonde no. 8 parca. Den type frakker kan jeg ikke stå for. 

Alle sommerfuglene her er fotograferet i min have. Øverst en admiral, derefter kejserkåbe (to billeder), det hvide C, nældens takvinge og dagpåfugleøje.