torsdag, juli 17, 2008

Og solen skinnede ...

Rønnebær
Det er sjovt som ens sindstilstand kan være forskellig fra den ene dag til den anden. I går på min onsdagsfridag føltes alt fantastisk dejligt.

Jeg lugede haven, bandede ganske vist lidt over de uægte akacier der sår sig selv overalt, men det gav fin motion at bukke sig ned 65 gange og hive de små planter op. Jeg cyklede en tur til stranden i Liseleje i strålende sol og soltop, købte en is - sig det ikke til nogen, det er imod min intention om at spise sundt - mens Sofus sov i papirkurven. Bagefter havde jeg en dejlig snak med en veninde i telefonen, jeg læste aviserne - ingen ulykker - jeg fotograferede rådyret i haven, og min kæreste, som jeg er gift med, lavede min yndlingsret til mig, rådyret kom igen og spiste, mens vi kiggede på det, og solen skinnede hele dagen i mere eller mindre overført betydning ...

...og ja, er det ikke bare dejligt?