onsdag, december 10, 2008

Her sidder influenzaen

Når man er syg, må man gerne lave ingenting. Så jeg hengav mig til Hammerslag og fik mig et billigt grin. Da et af husene blev vist frem, gik en af ejendomsmæglerne hen til husmuren for at mærke på den - jeg mener, hvor mange kvinder ville finde på at mærke på en husmur ... Det minder mig om, at mænd, der skal købe en ny bil, gerne går hen og sparker til dækket :-)

Nå, intet er jo skidt, uden at det er godt for noget, og nu slipper jeg da for julefrokosten, haha! Og jeg kan glæde mig til, at rådyrene kommer forbi igen i dag.

På kvinder.bt.dk faldt jeg over en tankevækkende artikel, nu hvor influenzaen hærger, og smittekilderne tilsyneladende er helt uskyldige steder. Det bedste råd, skriver BT, er derfor: Vask hænder! For det er jo ikke nemt at undgå indkøbsvogne, elevatorknapper, rulletrapper, arbejdsborde og offentlige toiletter.

Der, hvor jeg arbejder, er der et utal af elevatorer og døre, man skal åbne. Måske jeg skulle overveje at bruge handsker, når jeg skal åbne dørene?