lørdag, april 24, 2010

Ni dages ferie

Fra Mias butik
Hurra, jeg har ferie i ni dage, og det føles godt! Dejligt at have ferie nu, hvor foråret rigtig kan ses og mærkes.

For jer, der holder af dyr, anbefaler jeg på det varmeste at se denne lille video med to elgkalve, der leger på en græsplæne, som bliver vandet.

I dag har jeg planer om at se forårs- og livsstilsmessen på Havarthigården i Holte, hvor Mia udstiller sine spændende ting for lovers of everything English. Jeg gætter på, at hun har tepotten og krusene på billedet herover med.

Update klokken 16.30: Jeg kan varmt anbefale et besøg på livsstilsmessen på Havarthigården, der også har taget gårdspladsen i brug. Der er åbent i morgen søndag fra 10 til 17 med salg og udstilling af bl.a. mode, smykker, kunsthåndværk, ting til boligen, vin, delikatesser, planter og inspiration til haven.

Gårdspladsen
Og tusind tak til fru E! Jeg har vundet denne dejlige duft i hendes give away: DKNY Delicious night.

Parfume