onsdag, september 12, 2018

Glæder - og et klynk

At kigge på fugle, at fotografere i naturen og at læse romaner og biografier er nogle af mine største interesser.

Håndarbejde laver jeg slet ikke - sidste gang, jeg strikkede, var til min søn i hans første leveår. Det er længe siden, for han er 38 år.

Vi har årskort til Louisiana, og det bruger vi flittigt. I går var der et arrangement med Mathilde Walter Clark, der fortalte om sin nye bog 'Lone Star'. Det var så spændende at høre om, at jeg bare må læse hendes bog om savnet af faren - som hun endelig har fået ind i sit liv. Han er bosat i USA og hun i Danmark.

Jeg vil lige komme med et lille klynk! Hvis der er en IT-ekspert til stede, vil jeg meget gerne have et tip til, hvordan man som bruger af blogger kan kommentere på WordPress. Ofte forsvinder kommentaren ud i den blå luft. Hos nogle kan det lade sig gøre ved at bruge Facebookkontoen. Men hos andre lykkes det bare ikke ...