onsdag, november 05, 2008

En god fridag venter forude

Bøgeblade
Hvor er det dejligt at vågne uden vækkeur, at føle sig udsovet. Jeg sov 9 timer og har det bare så godt nu. Natten før sov jeg for lidt - det er underligt som dagsrester kan kværne videre i hovedet om natten, bare fordi jeg havde været til et ørkesløst møde på jobbet, der var komplet tidsspilde.

I dag skal jeg have en ordentlig omgang motion. Jeg vil både løbe og cykle. Og så kan jeg jo tage det affald med, der ikke må lægges i skraldeposen: Små glas med metallåg, plasticbeholdere og tomme dåser. Det er utroligt, hvad der hober sig op på bare en uge, også af aviser. Hvad gør dog ældre uden bil? Men i dag havner det på cyklen og køres væk.

Jeg så Sporløs i går aftes og er stadig helt fornøjet over den lykkelige genforening. Og så er jeg meget, meget lettet over, at Barack Obama bliver USA's næste præsident. Jeg tror, det er godt for verden ...

Rigtig god onsdag til jer derude :-)