lørdag, november 15, 2008

Savnet

Jeg sidder her og vågner, mens det bliver lyst udenfor. Sofus er lige kommet ind med et forrevet øre – jeg gad vide, hvad der er sket. Nu sover han heldigvis trygt på Monsieurs dyne.

I dag skal vi fejre familiefødselsdag, og jeg glæder mig. Dette familiemedlem er også blevet glad for blogverdenen, og det er så hyggeligt. Jeg kommer til at tænke på, at man jo kommer til at kende andre bloggere vældig godt, også selv om man aldrig har mødt dem. Jeg har mange gange savnet bloggen Gæstebud. Den havde en særlig stil og ynde med et varmt og kærligt menneske ved roret. Det er jo næsten det værste ved denne verden, hvor mange er anonyme, at man mister nogle blogvenner igen. Men det er jo lige som i den 'rigtige' verden - andre kommer til, men der vil altid være nogle man bliver ved med at savne …

Kender du det, at man åbner sit klædeskab og ikke har en trævl at tage på. Sådan føler jeg det lige nu. Jeg må vist se at finde ud af, hvilket humør jeg er i, og hvad der vil være godt at have på netop i dag.

Nu vil jeg lave morgenmad og ønsker jer, der læser med, en dejlig lørdag.