mandag, november 10, 2008

Hver sin lyst

Jeg kendte engang en fyr, der var helt vild med nylonstrømper. Han kiggede altid indgående på pigers ben og kunne tale meget længe om det lækre ved disse strømper. Jeg har også kendt en fyr, der var dybt betaget af kvinders fødder og altid kiggede længe på pigers sko og støvler eller bare tæer i sandaler. Fetichisme er vel noget, vi alle har en snert af, og hvor grænsen går til at kunne kaldes fetichisme, ved jeg ikke – men når mennesker er vildt og blodigt optaget af en legemsdel eller et klædningsstykke, må det vel være fetichisme.

Jeg vil indrømme, at jeg synes, at en mand med hår på underarmene er lækrere end én uden. Jeg kan også godt lide mænd i bukser, der sidder godt - og jeg er stort set kun til jeans på herrer.

Vil du røbe, om du har en forkærlighed for en lækker bagdel, et par fødder eller noget helt andet?