torsdag, januar 07, 2010

Min uundværlige kalender

Støn, nu skal vi til det igen. Begynde på en ny kalender. Jeg har ikke anskaffet mig en ny endnu, men det kan ikke udsættes ret meget længere, fordi jeg allerede har en del aftaler i januar. Og så er det, man skal vælge i det enorme udbud, der findes - den ene smartere end den anden, eller skal man bare bruge sin mobiltelefon og plotte hele molevitten ind der? Der er nok at tage stilling til, og, egentlig gider jeg ikke, men suk, det må til.

MaylandJeg vil have en gammeldags kalender, og nu ser jeg, at man kan få en, der dækker 10 år. Er det det, jeg skal vælge? Jamen den bliver vel håbløst beskidt på 10 år, og kan alle mine noter i 10 år stå i en lille bog? Jeg tror det næppe. Jeg skal have rigtig god plads hver dag til strøtanker, telefonnumre, huskeseddel, aftaler med tandlæge, læge, venner, opskrifter - ja kan man leve uden Mayland?

Hvad vælger du og hvorfor? Hjælp, hvad skal jeg gøre?

Og jeg vil ikke have en PDA!