onsdag, december 09, 2020

Strøtanker

Det gælder om at opleve alt det, vi kan, i denne tid, hvor vores tålmodighed virkelig er sat på prøve. Jeg nyder fx at se på fuglene i haven. Der er så meget, vi ikke må, og biografer, caféer og restauranter er lukket indtil begyndelsn af januar på grund af coronaens hærgen.  Her til morgen ser jeg, at Tivoli nu også holder lukket! Jeg skulle have været i Tivoli med en veninde.

Bella og jeg skulle have været i biografen, og det er jo ikke muligt. Hun vil gerne se den nye danske film, Lille sommerfugl, som kun fik fire dages spilletid. 

I går regnede det hele dagen her i Halsnæs, og en del af min dag blev brugt på at rydde op og aflevere ting til genbrug. Til min glæde er Bella også blevet optaget af genbrug, og hun har fundet en fin dynejakke til en rimelig pris og spurgte, om hun måtte få den i julegave. Det måtte hun bestemt.