lørdag, marts 28, 2009

Blogtræf

Buffet
Tusind tak til alle jer der var med til blogtræffet i dag. Det var en kæmpe oplevelse at møde både kendte og nye ansigter. Og en særlig tak til Lotte, der stod for arrangementet.

For første gang prøvede vi et sammenskudsgilde, og det foregik på La Oficina på Frederiksberg - I ved stedet, der har en palme, der hedder Oluf, og som Lotte har afluset.

Vi var (og jeg håber, jeg har alle med) Lotte, Jens, Donald, Mariannes mening, Sister Bonde, Therese, Kagekonen, Leif, Lisbeth, Pedrsn, Grønlandsposten, Malou Klidmoster, Bente, mig, Uffe og Mona.

Maden var helt fantastisk og varieret, og jeg kender desværre ikke navnene på alle retterne - men her kan I blandt andet se Kagekonens flotte kage.

Det helt forunderlige er, at selv om vi var mellem 26 og godt 60 år, så har alder overhovedet ingen betydning.

Hvornår ses vi igen? Jeg glæder mig allerede til næste blogtræf :-)