fredag, marts 06, 2009

Sviptur til Bali

Geo Art
Jeg har været på Bali i eftermiddag - og i Laos, Indonesien og Burma. Her i Frederiksværk har vi et utroligt spændende galleri, kunstmuseum og salg af kunsthåndværk, der hedder Geo Art. I øjeblikket er der udsalg for at give plads til 40 containere med nye varer, og jeg kunne have købt det hele, men jeg har jo desværre ikke plads til ret meget, så det blev til en taske, en opbevaringskurv og to gaver, som jeg ikke vil røbe her ;-)

Taske
Men man kan købe både møbler, kurvevarer, smykker, sten, tørklæder, figurer og fluoriserende mineraler. Ovenpå er der café - og lige nu holder Geo Art åbent torsdag til søndag fra 10-16 på Frederiksværkvej 160 (mellem Frederiksværk og Helsinge).

Snart er der også en mini-stenmesse eller mineralogisk loppemarked. Det foregår den 12.-15 .og 19.-22. marts.

Trænger du til en oplevelse ud over det sædvanlige, så vil jeg varmt anbefale at køre forbi.


Geo Art