onsdag, marts 18, 2009

Miniblogtræf med Nurhanne

Hillerød
Jeg har været på café med dejlige Nurhanne, der er i Danmark i øjeblikket, men som til daglig bor i Malaysia. Hun er egentlig dansk og har oplevet det mest utrolige i sit liv. Det var enestående at høre om regnvejr i den del af verden - det ikke bare regner, men det fosser ned, og derfor står mange huse på pæle. Hun har fortalt mig om et land, hvor A-kasser ikke eksisterer, og hvor man selv bør betale for sygehusophold, hvis man gerne vil blive rask. Et liv så forunderligt anderledes, at min indre projektor gik i gang og viste et land uden årstider, og hvor vegetationen er grøn året rundt.

Nurhanne forærede mig de skønneste malaysiske lækkerier - tusind tak – og endda tørrede blækspruttearme med salt og sukker! Hun kommer igen til sommer, og så vil jeg gøre alt, hvad jeg kan, for lave et minitræf igen.

Lækkerier