onsdag, marts 18, 2009

Der er noget i luften

Fjeldribs
Solsorten vågnede allerede 5.30 og begyndte at synge den smukkeste morgensang. Jeg nyder at høre fuglene på denne årstid. Og som I kan se, varer det ikke mange dage, før blodribsen springer ud med sine røde blomster.

Da vi stod og vaskede op i går aftes, kom de tre rådyr igen. De var bare 1½ meter fra os og kiggede på os med jævne mellemrum uden at være skræmte. De må have accepteret de underlige starutter, der roligt kigger på dem. Bagefter gik vi en lang tur, mens mørket sænkede sig over markerne, og vi så en hare, der satte sig helt stille, for at lade som om, den ikke var der.

I dag er det min ugentlige fridag, og jeg har en caféaftale med en dejlig blogpige. Jeg glæder mig til at møde hende, for vi har ikke set hinanden før, kun skrevet sammen. Heldigvis ved jeg, at hun har en grøn frakke på - ellers kunne det nok være svært at finde hende.

Og det er jo det forunderlige ved dette bloggeri, at man kommer i kontakt med mange nye, skønne mennesker. Jeg glæder mig også vældig meget til Lottes blogtræf om en uges tid, hvor jeg skal være sammen med endnu flere, jeg ikke har mødt før.

Jeg vil ønske jer alle sammen en dejlig onsdag :-)