lørdag, marts 21, 2009

Hvad man kan læse i avisen

Morgen
I går læste jeg til min glæde, at Stieg Larsson to næste bøger også vil blive filmatiseret efter den store succes, som 'Mænd der hader kvinder' har haft i filmudgaven. Det glæder jeg mig meget til. Jeg er altid klar til et godt gys, selv om det også var en rystende film.

Og så har jeg lige set, at der er udkommet en bog om Ellen Bentzen fra Pilehuset. I kan nok huske den livsglade gamle dame, man blandt andet så på tv, da hun besøgte sit barnebarn i Alaska i programmet 'Uventet besøg'. Det er Puk Elgård, der har skrevet en bog om hendes liv og helt specielle begejstring for verden. 'Ellen - 100 år med lyst til livet' udkom i tirsdags og er fyldt med billeder. Den bog kunne jeg vældig godt tænke mig at få fingre i. Jeg synes, hun var et helt enestående menneske, man kan lære meget af.

Billedet herover er fra i går morges, hvor der var rimfrost og rød solopgang.

Rigtig god lørdag til jer derude :)