torsdag, november 05, 2009

Dagen før dagen ...

Rådhuspladsen
Jeg kunne godt tænke mig at lære at tage natbilleder. Der findes sikkert nogle gode råd, så billederne bliver skarpe og klare. Her har jeg fotograferet ud gennem forruden på bilen i øsende regnvejr - og det er jo ikke de bedste betingelser. Jeg har ikke tålmodighed til at bruge et stativ, men er der nogle af jer andre, der har forsøgt jer med billeder i mørke?

I morgen eftermiddag har jeg ferie i 9 dage, og jeg glæder mig som et barn. Arbejdsbetingelserne på mit job er mildt sagt stressende, og det er faktisk ærgerligt, det er sådan, når selve arbejdet er en fornøjelse. Vi er kun to, der laver det, jeg gør, og læsset vælter fuldstændig, når min makker er væk.

Men så er det jo godt at kunne glæde sig til i morgen - og til et blogtræf lørdag den 14/11 :-)