torsdag, november 26, 2009

En trist meddelelse

Min mor og far
Kære alle sammen! Tusind tak for jeres kommentarer. Min far døde i nat, og nu er et langt og spændende liv slut. Jeg er ked af det, men samtidig lettet over at han endelig fik fred. Hans hjerte var slidt op. Min bror kom herover fra Jylland, så vi sammen har aftalt, hvordan vi gerne vil have bisættelsen skal foregå.

Vi måtte få min fars genbo, der er dyrlæge, til at aflive min fars gamle hund, Simba - det var vemodigt, men der var ingen vej udenom. Han var plaget af gigt og allergi, næsten døv og 11 år gammel.

Det har været en lang dag, men vi har også fået talt om alt det, min far har betydet for min bror og mig. Jeg var fars pige, og han var mors dreng. Vi så meget forskelligt på vores far.

Jeg holder en pause fra bloggen, fordi der er tusind ting, jeg skal ordne. Men jeg håber på at være tilbage på næste fredag, når bisættelsen er overstået.