onsdag, november 11, 2009

Et pinagtigt problem

Novemberkaktus
Jeg har et problem i øjeblikket, som er meget svært at tackle. Og da jeg synes, det har almen karakter, vælger jeg at fortælle om det her. En af mine bekendte er meget påtrængende og sender mig lange mails i en lind strøm. De er på 3-4 A4 sider og handler mest om hende selv og alt det, hun er ude for af problemer - og det er virkelig også forfærdeligt. Jeg har bare ikke overskud til at være coach for et menneske, der er så krævende, og som sender en ny mail til mig en time efter, at jeg har svaret hende. Jeg er faktisk meget i tvivl om, hvordan man håndterer sådan en situation og på en venlig, men bestemt måde siger fra uden det kommer til et regulært brud. Jeg ved, at hun ikke læser med her.

Har du et godt råd?

Billedet er min novemberkaktus, som sprang ud for et par dage siden.