tirsdag, november 10, 2009

Dagens planer

Frederiksborg Slot
Fra i dag har jeg lovet mig selv at begynde på julekortene - bare ét kort hver dag, så skulle jeg kunne nå at blive færdig inden jul! Jeg tror aldrig, jeg går over til at sende en massemail, som flere og flere bruger. Jeg synes, det er for upersonligt - så hellere have besværet med at skrive kort. Skriver du julekort?

I dag skal jeg besøge min far. Vi ses en gang om ugen til nogle hyggelige timer med god mad og tit også til en snak om hans gamle fotografier. Nogle af dem er så gamle, at vi ikke ved, hvem der er på. Men alle de mennesker, min far selv har kendt, kan han fortælle historier om, og jeg sidder klar med kameraet og er lutter øren :-)

I søndags var vi på Frederiksborg Slot i Hillerød - jeg synes, der er så smukt både udenfor og indenfor. Jeg faldt for det smukke maleri herunder, som Sissel Wibom har lavet af Ghita Nørby.

Maleri