mandag, november 23, 2009

Min Aladdins hule

Juledekoration
I Frederiksværk ligger et skønt sted, der hedder Loppefabrikken - et stort luksusloppemarked på 400 kvadratmeter med bedre genbrug, blandt andet hvidmalede møbler og nips.

Det er en ren Aladdins hule, også hvis man bare vil inspireres eller kigge på smukke juledekorationer. Man kan få nye ideer til måder at genbruge gamle ting og møbler, så de får et helt nyt udtryk. Der er mange ting, jeg husker fra min barndom, fx duge, sofapuder, køkkenting og små tasker. Jeg købte ikke noget, jeg kunne nemlig ikke bestemme mig - men jeg kunne næsten ikke se mig mæt i alle de mange rum, hvor en del har deres eget tema. Kig ind, hvis du bor på de kanter eller har lyst til en på opleveren en dag, du alligevel er ude at køre.

Loppefabrikken
Der er åbent torsdag-fredag 12-18 og lørdag-søndag 12-16, og adressen er Standvejen 25A.

Loppefabrikken