torsdag, november 12, 2009

Københavnertur

Hortensiaer i november
I dag skal jeg være sammen med min mødregruppe - ja, det lyder helt vildt med min alder, og når vores unger er 30 år. Men vi skal på café Hovedtelegrafen i Købmagergade og udveksle nyt om børn og livet i almindelighed. Og jeg glæder mig! En af pigerne har jeg ikke set i 23 år, så der må være en del at fortælle :-) Det kunne have været sjovt, hvis vores børn skulle med, men de lever jo for længst deres eget liv.

Hvis nogen af jer er lige så syge med loppemarkeder, som jeg er, kan jeg fortælle, at der er 'Super de Luxe loppemarked' i Øksnehallen fra i morgen og til og med søndag. Man kan prutte om priserne på alt fra lamper til møbler og tøj. Der er både nyt, gammelt, nostalgi, retro og kitsch til salg på de mere end 200 stande, hvor antikvariater, genbrugsbutikker, second-hand butikker og private personer sælger ud af alt det bedste.

Ha' en god torsdag!