søndag, november 08, 2009

Hvad klæder mig?

Hvad klæder mig
Jeg har købt en bog af en type, jeg ellers aldrig køber. 'Hvad klæder mig' er skrevet af stylisten Christina Wedel, og det er ikke en af de sædvanlige bøger om æble- og pæreform og hvilke farver, der klæder os - men en bog om at føle sig lækker, og at få lidt mere fest ind i hverdagen. På forfatterens hjemmeside kan man læse et afsnit, som fik mig til at styrte ned til boghandleren - den bog måtte jeg simpelthen eje. Den er klog og tankevækkende og bragende godt skrevet. Tak, Anne, fordi du fortalte om bogen.

Og nu, hvor jeg prøver at få det bedste frem i mig selv, så har jeg tænkt på at blive klippet. Men det kræver lige nogle grundige overvejelser, når man har haft langt hår i mange år.

Har du den frisure, du trives allerbedst med?

Rigtig god søndag!