søndag, august 30, 2009

Er det stemning for et blogtræf?

Peberplante
En af mine peberplanter har 16 peberfrugter i øjeblikket - både røde og grønne. Det er noget af det sjoveste at se dem vokse frem fra en lille hvid undselig blomst. Og de smager fantastisk - ikke vandede som dem, man køber.

Er der stemning for et blogtræf igen i november? Hvis der er, vil jeg forslå den 14/11, og hvis I har ideer til, hvor vi kan samles, må I meget gerne sige til. Det skal være i nærheden af en station i Københavnsområdet eller eventuelt i Hillerød, hvor vi jo nu har holdt mange blogtræf på café La Belle Vie.

I formiddag tager jeg en lille tur på Søllerød loppemarked. Så jeg håber, det holder tørvejr, og at jeg ikke kommer slæbende hjem med alt for mange ting :-)

Rigtig god søndag til jer derude!

Update klokken 21:

Nu er vi 10 tilmeldte til blogtræffet, Henriette, Kisser, Ellen, Lisbeth, Kari, Bente, Donald, Sussie, Jens og mig - og et måske fra Lavendel og Piskeriset.