lørdag, august 01, 2009

Skyer, muldvarpe og marked

Sky
Jeg har noget med skyer og med himlen - se bare her :-)

Her i huset får vi bladet Dyrevennen fra Dyrenes Beskyttelse, og i det nye nummer er der sjovt nok en artikel om muldvarpe, som vi netop er blevet 'beriget' med. Artiklen fortæller, at hvis man fjerner en muldvarp fra sin have, vil en anden snart opdage, at der er fri bane, og så rykker den ind - og det er slet ikke sikkert, at den vil tage til takke med sin forgængers gange. Næ, den kan meget vel finde på at grave sig et nyt gangsystem. Tak til Dyrevenven, nu jeg er helt overbevist og Phister får lov at blive, selv om jeg fandt fem nye skud i går.

Om lidt vil jeg cykle ud til loppemarkedet i Liseleje. Det er årets næstsidste, og jeg håber, vejret holder tørt - rigtig god lørdag til jer, der læser med!

Skyer